. . .


Vi kollade precis klart på en film "passengers" Den var ganska bra men väldigt konstig,  Men jag förstod nog allt tillslut ändå=P

Haha, de visar big brother på tv, helt jäkla värdelöst ju.
 Men de finns säkert de som sitter och följer de där gamla avsnitten nu också.
Är du en av dom kanske?? ;)

Nu ska jag strax gå och sova , sitter här men lillskrutten i knät och myser, känns ju tråkigt att lägga honom i sin säng men är väl det jag måste göra nu annars kommer jag snart somna med honom här.



<3  <3  <3

Kommentarer
Postat av: Nadja

Hehe jag såg oxå att BB visas igen på tv400!!..helt sjuk hahahahah =))



Vägde mig faktiskt idag och hade gått upp strax under 12 kilo så de är okej, satte som "mål" att gå upp max 15 kilo hehe =)) Jag gick upp de mesta i början med, de gick skit fort men dom senaste månaderna går jag upp under 1 kg i månaden, lagom. Varit livrädd för att gå upp mycket då min mamma gick upp 30 kg!

2009-02-25 @ 10:46:40
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0