God mat och bästa sällskap !

Jaa då har vi precis ätit potatisgratäng,fläskfile och en god sallad, Jätte gott ! Ska precis börja kolla på en film nu och så åker väl godis skålen fram sen lite senare som vanligt, En helg utan godis fungerar ju inte ; p

Måste väl plocka undan på bordet nu medans Fredde är och byter blöja och sätter på vår lilla gosse pyamas.

Imorgon är det alla hjärtans dag och då ska jag överaska mina grabbar med en mummsig tårta och lite presenter :)
Sedan frågade Fredde om vi kanske skulle ta en snabbis till tuna park för att kolla nått åt mig ;) Haha..Blev ingen överaskning där inte , Tss..Vad jag vet nu iof :p   Men Älskar dig ändå <3  Kan jag ju passa på att leta efter nya skor åt mig också, Det behövs verkligen nu.

Ha en underbar fredags kväll nu med mycket myspys !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0