Natt/Morgon

Ja vad kallar man den här tiden rund 04.30? För mig är det nog natt nu, men jobbar man så kallar man det väl morgon :p
Igår skulle jag mata Liam vid 22.30 sen efter det så tänkte jag ta bort smink,kläderr och de vanliga som ja brukar göra innan jag ska sova, men vaknade nu, hade visst somnat under tiden ja matade honom där i sängen. Usch, länge sen jag vaknade upp med alla kläder, dubbla brallor till och med, efter att jag var ute i Ärla, där måste man vara påklädd för deras kyla:p haha, sen allt smink ! Fan, de värsta ja vet att somna med smink, känns så äckligt dagen när man vaknar och ögonfransarna klibbar ihop så det ser ut som om man har en två fstora kletiga fransar, tss..

Nu var det dags att mata Liam igen så det var väl tur att jag vakna till, (även om de var jag som väckte honom lite försiktigt) för att bara få mata honom och sen gå o ch sova igen utan att behöva tänka på det, annars hade jag väl fått sova nån timme och ändå behöva gå upp igen.

Men nu känner jag mig knasigt nog  jätte pigg . är väl för att jag somna så tidigt, är jag inte alls van med, annars brukar klockan kunna bli fram mot 02.00 iallafall. Men ska nog försöka börja lägga mig lite skapligare (innan 00.00) iallafall nu.
 Man är ju jätte trött fram mot kvällen annars.

Nu ska jag kolla om det är nått skoj på tv, som jag antar att det inte är, men värt ett försök iallafall, mysa lite med Liam som ligger här och lipar, vet inte vad han fått för sig, har väl upptäckt att han har en tunga som han kan dra in och ut i munnen, haha, så söt.

Sen blir det att försöka somna om en sund igen .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0