Nybadad

Bakade tekakor som blev mer som bullar, haha, Plattade de väl inte tillräckligt, Men goda blev de iallafall, nu vet jag ju till nästa gång hur mycket man måste platta dem, Kan man ju inte veta första gången =P

Badade min lilla prins, för en liten stund sen, Han verkar gilla det mycket, Iallafall när han ska torkas, Alltid lika glad då .
Fick dock inte alls bra kort med mobilen denna gång , Haha, jätte suddiga.

   

Nu ligger mina grabbar i sängen och myser, Jag ville vara vaken en liten stund till, men kom på efter si sådär 10 minuter att jag kanske också skulle ta och lägga mig , Går jag nu direkt så blir ju klockan inte över 00.00 för en gångs skull.
Hm, Jo jag ska nog göra det.

Natti Natti

Kommentarer
Postat av: Sara

Vad bra att dem blev goda :) Jag ska testa att baka dem där med havregryn på söndag, är dem goda kan du ju baka dem med ;)

2009-02-27 @ 06:59:11
URL: http://saralovdahl.blogg.se/
Postat av: Nadja

Vilka ursöta bilder :D

2009-02-27 @ 12:05:40
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/bebis

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0