Städning

Ja nu har jag städat en hel del här tycker jag men ändå är det inte som man vill ha det,jag diskade,damsög och plocka bort massa saker. Vi har inte kommit i ordning ännu och vi har bott här i ett par månader nu,man orkar inte helt enkelt, Liams rum är just nu nån slags garderob där man lägger in allt man inte vet var man ska göra av för tillfället. Ska bli kul sen att inreda hans rum , fixa och dona lite, Fast vem vet, då kanske vi inte boir kvar här när han ska ha eget rum, de dröjer säkert iallafall ett halvår innan han behöver eget rum, innan känns det rätt onödigt. Men man skulle ju vilja fixa till det  ändå:)

Jag rensade bort jätte mycket kläder som jag gav bort till Amanda och Wilma men resten som inte Wilma eller Amanda kunde ha det får väl slängas, eller ja, Allt är ju fint och frächt så känns tråkigt, kanske kan slänga de till myrorna eller nått sånt istället, Vissa saker har ju till och med prislappen kvar för att jag bara handlar och handlar och sen glömmer man bort att använda det. Eller nått man köpt på rea bara för att man tycker det var fint sen använde man det ändå aldrig. Nån som har nått annat förslag annars var man kan göra av allt ?
Så mycket kläder man samlar på sig , det är ju inte klokt, Har rensat bort MASSOR men ändå har man en jäkla massa kvar, har inte plats för det i nån av garderoberna så vet inte hur jag ska lösa det här nu, Vill ju ändå ha kvar det här som jag kollat igenom nu :P haha. . Ska försöka göra om lite i garderoberna, kanske kan byta ut lite kläder för omväxlings skull bara, byta lite då och då =P

Nu ska jag börja steka pannkakor !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0