15:e Januari

Ännu en dag har gått, Nu börjar man bli väldigt trött, Kan inte sova alls, mina grabbar bara sover och sover på nätterna ,förstår inte varför inte jag kan göra det ?!  Men jag får istället ligga och titta på de som är så söta när de sover <3
Sover en kort stund sen vaknar jag igen hela tiden, nu börjar det kännas av också på dagarna, idag har jag suttit i soffan hela dagen nästan, eller min morgon började med att jag fick mata Liam klockan 07.00 ungefär sen somna han om igen och jag gjorde ett försök men lyckades inte somna om så jag gick och slängde in en maskin tvätt,gjorde frukost och plockade undan lite saker här och var i lägenheten.



Åhh , Sara,Kim och Alicia kom förbi idag också en snabbis, Stort tack för de fina kläderna till lillen<3
Nu när man såg Alicia så tyckte man hon var jätte stor ju..Jaa och tiden gårsnabbt och snart är vår lilla krabat sådär stor han också. 

Sedan kom mamma på besök också, Så snäll att hon gått och köpt en bröstpump åt mig som hon skulle komma förbi med, kände att det behövdes nu, och även av henne fick vi en tröja och ett par byxor till Liam, Tack Tack !

Igår var Johanna här och hälsade på:) Liam fick ett par gulliga strumpr som han tackar för.
       

Imorgon ska vi tillbaka till BB  för 1 veckas kontrollen :)
Ska bli spännande att se vad sötnosen väger och så, Hoppas att allt är bra med honom också, men det verkar ju som det nu, Och idag har hans mage vart bra också så tror det kan ha vart mjölkprodukter som många sagt att de kan vara känsliga emot.

Sedan efter att vi vart där så ska vi till Freddes jobb en sväng, så får det bli en snabbis inne på tuna park också medans vi ändå är där, fattar inte alls hur jag ska orka med den dagen men på något sätt löser det sig, Så jobbigt att promenera nu bara.

Slänger in lite fler kort på våran älskling<3

                                


Kommentarer
Postat av: sara

Det var så lite. hoppas ni gillade dem :)

Får kanske ses i helgen.. Sen när fredde jobbar igen kan vi väl gå till tp;)

2009-01-16 @ 07:56:51
URL: http://saralovdahl.blogg.se/
Postat av: Maria

Så söt Liam är :)

2009-01-16 @ 12:47:09
URL: http://mariazeijlon.blogg.se/
Postat av: svar på maria

Ja visst är han :) Du har ju också en väldigt söt liten kille :D Kanske de blir vänner en vacker dag ;P

2009-01-18 @ 01:39:20
URL: http://jenny016.blogg.se/
Postat av: Svar på Sara

Hehe, Ja de kan vi ju göra.. Får hoppas på att vädret blir lite bättre, Skönare om det inte är lika kalltsom nu:)

2009-01-18 @ 01:40:44
URL: http://jenny016.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0