27:e Januari

Det blev inget skrivandes igår , hela dagenb hade jag fullt upp, det började med att jag var tvungen att gå till jobbet för att fylla i en ny ledighets lapp, trevligt att träffa arbetskamraterna:P  men saknar det inte speciellt mycket, själva jobbet då alltså, men fick reda på idag att de ska ta bort fler folk och som jag redan var helt inställd på så var jag tyvärr tvungen att gå jag med. Vet inte om det känns bra eller dåligt, visst är det jätte tråkigt att veta att man inte har nått jobb längre , speciellt de här tiderna nu när det inte finns nått jobb alls, känns som om mer än hälften är arbetslösa just nu. Ändå känns det ganska bra pga att då vet jag att jag kommer där ifrån nångång, är ju inte speciellt ett jobb där jag vill stanna hela livet, Men som läget är just nu så hade jag gärna stannat nått eller två år till kanske. Nu är jag ju mamma ledig ett tag framöver men sen då? Vad ska jag göra ?! Ingen aning om vad jag vill göra så är väl bara att söka ,söka , söka !!
Sedan efter jag vart på jobbet igår så åkte jag ,Fredde och Liam ner på stan, där träffade vi Frida och Fia så vi tog en fika och sen blev de att kolla lite presenter nu igen, Nu är jag iallafall klar med kusinerna, Så har pappa och brorsans barn kvar vad jag vet, sen fyller säkert nån mer man känner, skulle inte förvåna mig , haha..
Blev även ett par brallor och en body till Liam.
Sen kom Fredde´s mor ner på stan och träffade oss, hon skulle med oss hem , Passa på att umgås med sitt barnbarn lite när hennes man var på träning :)

Idag började Fredde att jobba, Så här sitter jag och Liam i ensamheten, Men ganska trevligt det också, Tänkte väl gå på en promenad om ett tag. Sa att vi kanske kunde komma och göra Fredde sällskap på hans lunch:) Så slipper ja äta själv också.

Igår fick även Liam bada i baljan för första gången, och det verkade han gilla super mycket, inte ett ord att bara låg där och tittade med sina underbara ögon :)  Kommer lite bilder senare idag.

Nu ska jag gå och mysa lite med min underbara son <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0