7:e januari

Nehe, ingen bebis än sålänge..Idag när jag vaknade så kände jag att jag var tvungen att försöka hitta på nått, så gick upp,åt frukost, sen åkte vi till sveaplan och kollade på möbler med pappsen, Så fick det bli en fika också, efter det så åkte pappa tillbaka till jobbet och jag ville inte hem så vi bestämde oss för att gå en sväng på stan.
Skulle ju inte ha nått speciellt alls men kunde va trevligt att göra nått annat än att bara sitta hemma, Blev en längre tid på stan än vad jag tänkt så nu var man ju helt slut när man kom hem, Skulle försöka sova men kom då på att jag skulle ringa min kusin Sandra :) och vi pratade visst i hela 20 minuter, haha, så då hann jag ju bli hungrig under den tiden också, Så blev inge vila här inte, ska nog gå och lägga mig nån timme nu iallafall, känns som om att det behövs nu när jag sover så dåligt på nätterna.
Hoppas på att min kusin Sandra, hennes käraste Andreas och deras lille bebis Axel kommer i helgen och att vi får träffa dem, skulle vara väldigt trevligt.
om inte annat så kanske vi annars ligger på bb med vår lille krabat då :) Det vet man ju aldrig<3

Haha, När man ställde sig på vågen igår och det stod 70.4 kg så blev man ju inte lite ställd, När det för bara 9-10månader sen stod 46 - 47 kg på vågen.  Haha, Får väl bara vara glad att man äntligen gått upp i vikt då,så mycket som man försökt jobba på de innan... bara att vara tyst och le.






<3 <3 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0