....

Sitter här och kollar på film igen,  nu blev det "Girl Interrupted" också det en gammal film, men efter att ha kollat halv vägs så tycker jag den är ganska bra den också. Ska tydligen vara baserad på en sann historia också.
Ska ta en liten paus i filmen nu så får jag kolla vidare sen, För jag  tänkte vara duktig och ha maten klar  när älsklingen kommer hem strax efter 20.00 :)
Ska laga kycklinggryta och ris.. Inte alls hungrig själv just nu, för bara en halvtimme sen så tog ja två lussebullar från frysen och gjorde mig lite nyponsoppa men kommer nog bli hungrig när jag väl  fixar maten.


Äntligen har jag fixat in kortet på datorn, men blev inte speciellt bra bild eftersom jag tog kortet med mobilen på ultraljusdkortet, ska skanna in ett sen ist så blir de nog mycket bättre.  var iallafall en underbar känsla att få se den lille krabaten där i magen.  längtan är stor <3


Åhh, vad jag längtar efter vår lille, skulle vilja ha H*n här hos mig NU ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0