Härligt !!

Kom precis hem nu, Shit vad det är kallt ute.
Allt var jätte bra hos barnmorskan, den lille mådde bara bra :) Så himla skönt att höra,Mysigt att få lyssna på hjärtljuden också. och växer det gör h*n så de knakar :)
Nu fick jag en ny tid nästa vecka på torsdag då jag är i vecka 41+1, Men jag hoppas på att vår lille har kommit ut till oss då<3

Nu blir det mys framför tv:n, Ska kolla på nån film som hette "Nära & Kära" Får vi se om den är bra då, Hoppas på det, Den var ju från 2006 så skulle inte förvåna mig om ja redan sett den, och det kommer jag väl på då efter halva filmen som vanligt. Har lagt fram två sköna filtar,på med mjukis kläderna och tofflor, så nu är det bara att lägga sig ner och njuta  och ha det bra :)



                                                                                                    

      

        Älskar Dig Fredrik <3

Kommentarer
Postat av: sara

Då måste bebisen ha kommit :D

2009-01-08 @ 13:21:00
URL: http://saralovdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0