Helt slut

Det tar på krafterna med en liten bebis, Blir väldigt lite vila. Men jag är ändå världens lyckligaste :)
Men har tyvärr inte haft tid att sitta här idag heller, Passade på att sova när Liam sov idag på dagen sen har det bara vart fullt upp.
Åhh min älskling kom hem från jobbet och hade med sig en paket till mig, Så underbar han är <3 Fick en ny mobil, och det behövdes väl kan man säga, Fast min andra tycker ja ju själv är jätte bra men andra klagar :P haha, Sen ser man inte speciellt bra för att jag råka ha en nagelfil i samma fick som mobilen en gång så den har slipat lite.. Stort TACK ÄLSKLING <3  Älskar dig !

Lovar att jag ska bli bättre på att uppdatera här men som det vart nu så har jag bara inte haft tid och ork att sätta mig här, Det hoppas ja ni har full förståelse för :)

Då var det fredag igen då, Får se vad som händer då, min kära mor kanske skulle komma hit imorgon,Jag gav som förslag att vi kunde gå och fika eller nått men får se vad som händer, Kanske träffar Pontus imorgon också eftersom det inte blev av idag.
Nu ska jag gå in och sova en stund tills sötnosen vaknar och vill ha mat igen,då är det bara upp och hoppa.
Natti Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0