Ingen liten idag heller. . .

Lillen ville visst inte ut idag heller.. Undrar när h*n tänkt sig att komma ut till oss:)
Får se om jag orkar upp imorgon nu då så att jag kan följa med Sara till vårdcentralen med Alicia, Tror hon skulle få en spruta , stackarn..beror ju på hur den här natten blir, om jag vaknar flera gånger så har jag en känsla av att jag inte kommer orka, men Fredde börjar jobbet vid kl 09.00 så då kanske jag vaknar till när han ska gå, eller om man kanske tar en frukost med honom till och med <3  Ska försöka komma i sängs snart.. men tog precis en lång skön dusch så nu blev man ju lite piggare, Kanske inte så smart !.. och så är det inte så kul att gå och lägga sig med såhär blött hår så ska vänta lite till iallafall men bestämt mig för att jag ska ligga där inne 00.30  så får de hur det går med den saken.

Men Godnatt på er och sov så gott ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0