urr. . .

Här sitter jag och fryser som en tok ! usch, sovit jätte dåligt, Gick och la mig nångång strax efter 00.00 som vanligt men kl 01.00 så låg jag där och kunde ändå inte sova, usch ! När jag välk somnat så var det dags att vakna kl 02.34 igen, YES Tänker man då, Hur fan ska jag somna om nu, låg där ett tag och fundera men somnade väl om efter en liten stund igen efter många vridningar och vändningar  för att hitta ett bekvämt sätt att ligga på,som dock är väldigt svårt just nu.
Nu ringer kl 06.30 !! Fan jag vill absolut inte upp nu, låg kvar en stund men insåg att jag var tvungen efter som att jag ska till barnmorskan och där ska vi vara 08.30.
Måste ju hinna äta ,duscha och vakna till lite innan man ska åka.. Men fyy faan vad kallt det är, Inte van att gå upp såhär tidigt nu för tiden, Vill bara krypa ner i den varma sängen igen !
Nu Måste jag fixa frukost , blir det gamla vanliga : Gröt, äggröra,smörgås och ett äpple :)

Hör av mig när jag vart hos barnmorskan igen , Bye Bye !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0