12:e Juli

Även idag startade dagen med en promenad på 45 minuter, Jätte skönt väder idag också, Blev till och med lite varmt med en tunn tröja och ett linne på sig, Hoppas att det fina vädret är påväg tillbaka nu, Tycker att det har vart allt för mycket regn nu de sista dagarna.

Liam ligger och sover , Han somnade i babysittern då jag satt och mata honom, Helt plötsligt så sov han bara, Men nu fick han ligga i sin säng istället, Mycket skönare kan tänkas.
Jag har plockat lite här hemma, men man tröttnade ganska snabbt på det så det blev till att sätta sig här en stund, Ska strax försöka rensa igenom alla Liam´s kläder, Han har väl säkert en hel del i lådorna nu igen som han har växt ur, Hittade två pyamaser som jag skulle prova men de var alldeles för små, ändå var det storlek 68 på de. Han växer så det knakar min lilla prins ♥

Ännu en bild då prinsen sitter i vagnen, tagen idag på våran promenad, alldeles nyvaken :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0