14:e Juli

Idag var vi som sagt på bvc för Liam´s 6 månaders kontroll, Allt var bra med honom :) Nu vägde han 7460gram och var 67cm lång. När vi kom hem så var jag och Liam så trötta så vi gick och la oss en stund, Jag sov till 11.00 och Liam sov vidare lite till.
Sen var det dags för oss att träffa Linnea efter att vi fått i oss lite mat , inget blev som vi planerat men vi träffades och hade det trevligt iallafall, det är väl huvudsaken :) Fick även träffa Lina en snabbis idag, och hennes lille kissemisse, så himla söt,nästan så att man själv vill ha en kisse igen,saknar ju min jag var tvungen att lämna bort enormt mycket, svarta lilla tussen, Men ska vi ha katt så får det isåfall vänta tills man skaffat sig ett hus, hund står längre upp på listan också.

Idag när vi kom hem igen så hade Liam och jag bara en massa myspys, Fredde åkte till Chrille precis då vi kom innanför dörren , tråkigt men vi hade det så bra här hemma iallafall, Han har ju semester nu i fyra veckor så vi hinner nog umgås en hel del iallafall :)
Vi badade,läste bok och bara pyssla om varandra, eller jag pysslade väl mer om Liam då iof :)

 
  
 



Kommentarer
Postat av: Nadja

Han börjar bli stooora killen nu :D

2009-07-14 @ 21:08:54
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/
Postat av: Denice- mamma till Hampus

söta ni är=)

2009-07-15 @ 12:53:38
URL: http://deniicen.blogg.se/
Postat av: Lisa

Tittar in o lämnar en rad. Vilken söt liten son du har

2009-07-22 @ 19:19:19
URL: http://lisamelton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0