15:e Juli

Tidig morgon, vi sitter här och busar lite i soffan jag och Liam, är jätte trött så jag skulle kunna lägga mig och sova en stund till, men ska försöka hålla mig uppe, kanske ta en promenad om ett tag.
Liam brukar vilja sova lite till vid 10.00 ungefär blir nog precis lagom om jag går ut då han börjar bli trött igen.
Idag tänkte jag gå och köpa gröt till Liam, han har ännu inte fått prova det så nu är det dags tycker jag.





Vänner är väl till för att finnas vid din sida,kunna höras och ses, Vet inte om man ska kalla det vänskap då man aldrig hör av sig,snackar massa skit,undviker och aldrig vill ses ?! Det är jätte tråkigt att det blivit såhär men jag kan tyvärr inte kalla det vänskap! Jag gav det miljoner med chanser men man orkar inte hela tiden försöka då man aldrig får något tilllbaka, Nu verkar det vara över , kommer alltid minnas våra år av vänskap.
Synd att ett litet barn ska behöva vara orsaken bara.Men vissa förstår visst inte att man kan göra näst intill  precis allt som man gjorde innan man blev gravid.
Att inte vissa bara kan vara glada och se det som en possitiv sak då man går vidare i livet.



Kommentarer
Postat av: Anonym

äkta vänner behöver inte höras/ses varje dag, man vet bara att dom finns där.

2009-07-16 @ 18:17:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0