27:e Juli

Halloj
Vad händer idag då?  Tror att det blir att packa lite,Ska snart gå och bada med Liam sen en liten promenad kanske, det är fint väder ute så bäst att passa på.

Börjar få lite ångest över att man ska börja jobba snart, Hur ska jag klara mig hela dagarn autan min lilla prins ?! Hehe, men det ska nog gå bra, ska bli skönt också att få göra lite annat än att bara gå hemma hela dagarna, sen så är det ju bara två månader jag ska jobba nu, Sen får jag vara hemma med Liam ett tag till innan han ska bli stora killen och börja på dagis, Phuu.. Fast det kommer han nog gilla, få träffa massa andra barn och leka av sig massa :)

Kommentarer
Postat av: åsa

Tack Tack :) Det ska jag göra.

2009-07-29 @ 07:42:18
URL: http://matttssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0