29:e Juli

Idag var vi uppe med tuppen :) 07.30 så klev vi upp, Liam fick lite mat och sedan strax efter 08.00 så kom hans morfar förbi på fika och samtidigt lämnade han en pirra som vi ska ha då vi flyttar, Så till frukost blev det nybakta frallor, mumms de, sen så köpte han även med en wiener krans, om det är så det stavas ? Ah iallafall så sitter jag just nu och mummsar på det, jätte god, från kungsörs bagarn .

Idag har jag även fixat lite med garderoberna, det är mer än vad man tror alltså, massa sängkläder,handukar,kläder,väskor osv.
Nu har jag vilat en stund och ska strax fortsätta men innan ska jag fixa lite mat till Liam, själva så får vi väl äta lite rester från igår tror jag, blev ,massa över och just nu så orkar man inte laga mat så.

Vad har ni för er idag då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0