6:e Juli

En väldigt seg dag, vi har bara vart hemma och myst hela dagen, Går inte att göra så mycket annat när man inte har någon ork alls i kroppen och Liam skriker så fort man lägger honom själv, vet inte vad det är med honom idag, han har inte ens kunnat ligga själv några minuter och lekt idag,När jag skulle diska så gallskrek han tills de att jag var klar. Kanske är tänderna som spökar eller så är han bara väldigt trött idag precis som mig, just nu så ligger han och sover och jag gjorde precis våfflor , fick i mig tre stycken sen efter en liten paus så tog jag en halv till, nu mår man inge vidare, phuu,så mättande det är.

Idag känns det lite lite bättre med mjölkstockningen, imorse så jag ammade Liam och så fick han äntligen ut lite och det kändes helt underbart, äntligen kan jag röra mig lite :) Tog en sväng upp till ica med Sara och Alicia men sen blev det att bara gå hem igen,Men känner mig fortfarande helt öm i hela kroppen, som om att man legat sjuk en vecka eller något, usch, men imorgon hoppas jag att allt är bra igen, för då ska jag och Linnea ut och promenera.
Ska kika lite hur det ser ut i församlings hemmet där vi ska ha fikat på Liam´s dop dag och kolla hur det ser ut i kyrkan också tänkte vi.

Nu ska jag lägga mig brevid Liam där inne i sängen, kanske man kan slumra till en stund innan han vaknar,Sen måste jag plocka undan i köket som jag nyss lämnade i kaos, haha, all disk efter maten osv.



Kommentarer
Postat av: Denice-mamma till Hampus

jag vet men det funkar fan!

När jag badade rann de ut i vattnet,usch!

Jo allt är bra, Hampus har värsta utvecklingsfasen så han är måttligt gnällig..

Ni då?

2009-07-07 @ 15:53:28
URL: http://deniicen.blogg.se/
Postat av: Jacqueline

fy vad jobbigt med mjölkstockning. hoppas det blir bättre snart. vad sägs om vi ska vänta på bättre väder så kanske vi kan ta en picknik med våra små familjer? :)

2009-07-07 @ 18:10:50
URL: http://jacqueline87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0