Äntligen !

Nu har vi äntligen vart och handlat igen, Alltid lika kul att få kylen,frysen och skafferiet fullt :) Dock så blev det en väldigt massa vi handlade idag, strax över 1900kr, haha, Men det räcker å andra sidan en månad ungefär.
Sen blev det saker som vi inte kommer behöva handla nästa gång heller.
Idag somnade Liam vid 20.30 ungefär, Jätte skönt att han somnade så tidigt,Igår fick jag hålla på i flera timmar innan han ville sova pga att han sov lite vid 17.00. Men det är så svårt att hålla de vakna då de är jätte trötta, igår somnade han sittandes i farmors knä och då är man väl trött.

Nä nu ska jag lägga ner det här, ska kika lite på tv istället innan läggdags.

Våran sötnos, Sitter med lite stöd av min hand :)

  

Kommentarer
Postat av: Jacqueline

Vad söt, Andreas sa att han satt själv i vagen när han såg honom sist. Stora killen! :) Ja våra käraste kanske kan hitta en dag som passar då det är de som jobbar om dagarna.

2009-07-09 @ 21:44:27
URL: http://jacqueline87.blogg.se/
Postat av: Denice-mamma till Hampus

skönt att höra andra som har samma ungar =)

Det Hampus verkligen kan är att hålla upp huvudet, jag brukar hålla han på höften och det händer endast ett fåtal ggr att det svajjar lite lätt.. och skrattar som tusan gör han också helt underbart.. Så mig gör det inget om han tar lite tid på sig att rulla runt och greppa osv, idag hade han studerat handen och vickat på fingrarna, något nytt=)

I helgen vet jag inte.. tim jobbar och vi ska ju iväg till danmark på tors så helgen blir nog lugn...

Själv då?=)

2009-07-09 @ 22:52:47
URL: http://deniicen.blogg.se/
Postat av: Heidi

Vi måste träffas snart igen. Ihelgen kanske? Eller i veckan som kommer? Kan dock inte på Måndag, har besiktning på gamla lägenheten då :/

2009-07-10 @ 09:55:28
URL: http://www.metrobloggen.se/86an
Postat av: Jacqueline

ja men jag har lovat mig själv att jag inte ska flytta in i sovrummet nu! :P

2009-07-10 @ 22:52:09
URL: http://jacqueline87.blogg.se/
Postat av: Denice- mamma till Hampus

Ja det är mys med all utveckling de gör.. Just nu så har han börjat dra ur nappen så gapar han och handen åker sidleds fram&tillbaka istället för in i munnen, han försöker så gott han kan=)



Ja svart säng tycker jag är riktigt snyggt, och vitt hade inte passat vårat sovrum då väggarna är gråmönstrade och hyllor och så är svarta...

hatar detta väder, idag har det stormat så jag trodde fan att fönstrena skulle ramla in!

2009-07-10 @ 23:13:02
URL: http://deniicen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0