Fredag´s mys

Idag fick jag för mig att baka cupcakes, Men jag kom inte så långt med den saken, jag bakade de så kallade muffins bullarna som ska vara till men insåg ganska snabbt att de är för platta och tråkiga, men ska ändå försöka fixa de imorgon med lite krims krams, Måste lära mig göra muffins som står upp ovanför formen ? HJÄLP ? Kanske om man har en muffinsplåt ? Ah ja har ingen aning men mina bara rinner ut i formen och blir nästan platta.
Vi tog en snabbis på tuna idag för att hämta ett paket med lite gosaker till Liam.
Kom hem och gjorde tacos och nu sitter vi med en skål godis framför oss :) Ska kika på film nu sen måste det bli läggdags för att imorgon är det bröllop och det ska bli himla trevligt.

Kommentarer
Postat av: Marie Nellie´s Mamma

åhh tack tack :D



gud va söt han är :D

2009-07-18 @ 12:56:50
URL: http://shiiitonge.blogg.se/
Postat av: Sara

ja usch vad dålig jag är på att blogga! :) idag ska det partajjas men imorgon då ska jag uppdatera mig lite, hihi. bra med dig/er?

2009-07-18 @ 16:05:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0