Gott, snabbt & enkelt

Vi tog en promenad till garaget idag, Jag och Liam följde med då Fredde skulle fixa lite saker där, Härligt att få vara ute ett par timmar.
Nu sitter jag här och väntar på våra varma mackor som ligger i ugnen, Ska bli gott, Var ett bra tag sen vi åt så man är ju lite hungrig nu.

Imorgon är en dag jag ser fram emot,jag ska få träffa Linnea igen , Vi ska ta en promenad,sedan gå och kika lite där vi ska ha fikat och så på Liam´s dop tänkte vi.Sen får vi väl försöka hitta på något annat också tycker jag.
Senare så kanske min bror skulle komma in till stan , Tänkte att han skulle hälsa på här och också ta en sväng o kika lite presenter på tuna park, Vi får se om han bestämmer sig för att åka in till stan eller stanna hemma.

 Nä nu är de klara :) Så ska sätta mig ner och äta innan de blir kalla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0