Härlig morgon

Åh vad det har vart en skön morgon, jag gick upp 07.30 för att ge Liam mat, Sen gick jag och la mig igen när han ätit, somnade och vaknade igen 11.20 :) Jätte skönt, då när jag klev upp så hade Liam fått gröt och badat med sin kära far :)
 Jag som vaknade i lite panik att det skulle bli jätte knasigt nu med Liam, För han skulle ju snart få mat och så hade han missat gröt osv, haha. Men de tankarna försvann så fort ja såg mina två nybadade grabbar kom ut från badrummet, Liam var såå nöjd, Kanske för att han för en gångs skull hade fått ätit och badat med pappsen ;)  Bada brukar ju hända på kvällarna men vi brukar alltid ha ätit frukost innan Fredde gått upp ur sängen nästan. Men indag var det mammsen som var slö.

Nu ska jag strax börja med maten så att inte klockan blir allt för mycket innan man får nått i sig.



Kommentarer
Postat av: Nadja

skönt med lite ombytta roller ;-)

2009-07-25 @ 17:31:37
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0