Helt paj. . .

En jobbig dag. . Har ont under höger revben så fort jag ska gå, vet inte vad det kan vara, nu har det vart såhär i tre dagar, ont gör det, känns som om att man har håll ibland och när jag ska gå så blir det oftas mycket värre än håll men ungefär samma känsla ?! svårt att förklara men det är iallafall jätte jobbigt. Och nu helt plötsligt så har jag väl mjölkstockning på g IGEN !  Orkar inte alltså, Anledningen är väl troligast att jag har gått ute med för lite kläder, eller om jag råkat sova på mage under natten. Sitter här med en varm vetekudde på brösten,inlindad i en filt och bara deppar men hoppas att det är bra imorgon. När ska jag få må bra ?!! Vara den jätte glada och pigga som jag var förut, Nu känns allt bara tråkigt och jobbigt, Alltid ska man ha ont någonstans,fel någonstans,känna sig ful och hängig varje eviga dag, trött som bara den hela tiden även om jag bara vilar och vilar, full av stress och oro, Hur länge orkar man ?  Nu vill jag att allt bara ska vända och bli bra, vill må som jag alltid gjorde förut !
Visst nu har jag världens underbaraste,finaste,sötaste,snällaste,goaste,BÄSTA lilla son man kan ha så ska väl inte klaga iallafall, Men joo ! Varför blev man bara så trött,hängig och tråkig ?

Kommentarer
Postat av: Denice- mamma till Hampus

då är vi två. Vill bara krypa ner i badkaret och låtsas som att jag inte finns...

2009-07-15 @ 22:23:44
URL: http://deniicen.blogg.se/
Postat av: Heidi

Gumman, du är allt förrutom ful. Finns här för dig även om vi kanske inte träffas så mycket just nu men jag finns alltid här för dig <3 Hoppas allt blir bättre snart !

2009-07-16 @ 08:24:45
URL: http://www.metrobloggen.se/86an
Postat av: Denice- mamma till Hampus

jadu, önskar att jag hade svar.. ibland kan jag bli alldeles gråtfärdig för ingenting... dessa hormoner!!

2009-07-16 @ 11:17:05
URL: http://deniicen.blogg.se/
Postat av: sandra

Thailand är toppen !! :) Kul att hitta dig här, super söt son du har! Hoppas dina värkar försvinner snart så du kan vara ute i solen med lillen

2009-07-16 @ 19:41:58
URL: http://sunniie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0