Mycket trevlig dag

Idag har jag haft det trevligt , vi åkte ner på stan och träffa Maria,Melwin,Linda och Melanie.
tog en sväng på stan sen blev det hem till Maria där barnen fick leka, Så himla söta.
Måste göras om :)



Fått in lite kort från bröllopet:









'

Ska kika på den bättre kameran imorgon där vi tog mycket mer kort :)
Nu blir det läggdags för min del så att jag orkar upp imorgon för att rensa i garderober och fixa lite här hemma, sen skulle min söta kusin komma och hälsa på :)

Kommentarer
Postat av: Åsa

jodå jag är jätte glad och lycklig för att det snart är dags, läängtar så himla mycket. Men livet är inte så lätt i bland , just nu är det lite kämpigt med vissa saker, tråkigt att det skulle vara så nu när man igentligen är så glad över att snart ha sin lilla här, men men allt brukar väl lösa sig. . Hur är det med dig och familj då?

2009-07-21 @ 09:30:39
URL: http://matttssons.blogg.se/
Postat av: Heidi

Jätte fin bild på er två (:

2009-07-21 @ 09:55:00
URL: http://www.metrobloggen.se/86an

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0