Riktig slapp dag

Idag har vi slöat hela dagen lång, Blev en promenad på 1 timme ungefär ,var hemma strax efter 11.00 och då blev det bara lite mat för Liam sedan låg vi i sängen och bara hade mys , jag somnade en halvtimme och Liam låg vaken och super glad när jag vaknade igen, Så söt ! Sen blev det mat för min del och vi tog en promenad upp till ica för att handla, Liam somnade i vagnen så när vi kom hem så skulle jag passa på att sova en timme jag också, men det blev nästan 3 timmar, Vaknade inte av alarmet jag satt på mobilen så vi vaknade  17.00 Jätte skönt, När man ändå inte hade något att göra så kunde man lika gärna sova, men inte är jag piggare ikväll för det inte, Känner mig helt slut i kroppen, kanske blev för mycket sömn under dagen.
Idag var vi väldigt slöa, Fredde kom hem strax efter 19.00 och vi skulle börja med maten, Men precis då vi skulle börja kom vi fram till att en kebabpizza skulle sitta fint, så vi slog en pling till Bella pizza och Mmmm så gott det var, Han hittade inte riktigt hit först men pizzan kom fram tillslut :) Nu ska man bara se till att det inte blir någon vana.

Nu ska jag fortsätta komma på filmen Ondskan som går på tv 4 .


Lite bilder från dagens mys

  


Kommentarer
Postat av: Sara - Alicias mamma

Ja tänk skrållan blir ju ett år snart! :O

2009-07-12 @ 07:36:04
URL: http://saralovdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0