Negativ och tråkig. . .

Åhh så trött jag är på min lilla gosse just nu, han vägrar sova, ändå ser man att han är super trött, och så fort man rör honom så blundar han, Nu har han skrikit 1 och 1/2 timme , jag har gått in till honom ungefär var 5 - 10:e Minut för att lägga på filten,stoppa i nappen och bara ge
 honom lite ro,men det duger inte, han blir knäpptyst då ja kommer in och så ger han mig bara ett sånt gulligt smile att man knappt kan hålla minen.Men snart orkar jag inte mer och kommer väl ta upp honom, Som man INTE ska,Jag vet ! Men han brukar vara duktig och somna hyffsat snabbt själv i sin säng och just nu när jag mår såhär piss så orkar inte kroppen med all skrik och gnäll.
Tror han har tänder på g också, hoppas verkligen de ploppar upp snart om det nu är de som spökar.


Ja, vad har hänt idag då... jag har lyckats få dunder ont i halsen så jag ska svälja,wow ännu en sak att gå och irritera sig över, men nu känns det mycket bättre med mjölkstockningen iallafall, så det känns bra det, skulle inte förvåna mig om jag skulle bli dunder förskyld nu till helgen då det är bröllop och så.





Fick en kommentar från en " Anonym "  Någon som bara uttalar sig om saker som han/hon ändå inte vet något om.Men visst den kanske den peronen tycker eller tänker så.
"äkta vänner behöver inte höras/ses varje dag, man vet bara att dom finns där."
jag har aldrig skrivit att man måste höras/ses varje dag, inte ens att man måste göra den på en månad, Men när man hörs bara nån enstaka gång på ett  halvår och det bara är den ena som hör av sig så verkar man inte betyda så himla mycket i den personens ögon,Just därför så känner jag inte alls att den personen finns där för mig när jag verkligen har behövt det, Som jag många gånger nu skulle ha gjort, Man känner sig bara som inget alls för den personen !
Det är min åsikt och så jag känner just inför det här, Men vi alla är ju olika som tur är.

Kommentarer
Postat av: Sara - Alicias mamma

Har det kommit någon tand än?

2009-07-17 @ 14:34:14
URL: http://saralovdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0