10:e Juli

Fredag idag då, Dagen började med besök  av paret som ska ta över våran lägenhet den 1:a September, riktigt trevliga.
Sedan tog jag mig en rask promenad till Tuna park, helt underbart måste jag säga, Länge sen jag var ute och gick i lite snabbare takt , och just nu när det är sånt här väder så är det helt perfekt, Det var när värmen kom som jag inte orkade sen har det hållt i sig med slöandet, Men nu har jag bestämt med mig själv att jag måste börja ut och promenera lite mer som jag gjorde förut, Annanrs blir man bara så slö i kroppen, ska försöka ta det på morgonen som jag brukade göra förut,Precis lagom då Liam oftast brukar vilja sova lite till. Nå , väl på tuna park så gick jag in till Fredde där jag skulle lämna hans bankomatkort, sen skulle jag ha åkt direkt till Frida men det blev att göra honom sällskap på hans lunch först och sen springa iväg till bussen, Som dock var full av barnvagnar så jag fick vänta på nästa.
Trevligt att träffa Frida igen, nu var det ett tag sen och magen bara växer och växer, Så himla mysigt, Snart är hennes lilla bebis äntligen här, Såå efterlängtad :)

Tog sedan en sväng till Johanna, vi stod och pratade ett tag på hennes gård innan det var dags för henne och hennes karl att åka iväg på kalas, Så glad för din skull gumman<3
Nu får vi inte ses på en hel vecka igen ,men när du kommer hem så ska vi allt baka och ha det trevligt :)

Med tanke på att båda töserna bor väldigt nära sveaplan så gick jag dit en sväng och kikade på barnens hus,Hittade en gunga som jag ska köpa till Liam, Perfekt nu när vi ska flytta, kan han få ha en egen gunga ute på lilla tomten, även fast vi kommer ha ca : 5 meter till lekplatsen men ändå :) Köpte små byttor också som jag ska ha till Liam´s mat, Perfekt , då kan jag laga mat och sedan frysa in i dessa små byttor istället för att ge honom burkmat från affären, När jag väl gjort mat till honom så har jag fryst in i små iskuber men de här kommer nog att bli bättre .

Bestämde mig för att ta en långpromenad i det fina vädret som kom fram under eftermiddagen, Gick från sveaplan  upp förbi tågstationen runt tuna park och hem , jätte skönt med en sådan lång promenad, Samla mycket tankar och visa Liam lite av världen =P

Här sitter han och kikar på bilarna




Världens sötaste



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0