10:e Juni

Godmorgon, Säger jag nu strax efter klockan 13, haha Men jag känner mig helt död, Ändå log jag och drog mig tills strax efter 10.00. När jag kom upp så låg Liam och sprattla på golvet i skratt och Fredde hade diskat och städat undan i köket , Så rar så, Sen tog jag med mig Liam för att ge honom lite mat ,låg kvar och myste ett tag ,slumra till och när jag kom upp igen så stod älsklingen och bakade scones, Mumms ! Åt lite gott, sen blev det en snabb dusch och nu sitter jag här, Ska strax börja vika massa tvätt så att jag sedan kan lägga in de i garderoberna på sin rätta plats, Först ska jag fixa till en bulldegh så att den får jäsa under tiden jag fixar tvätten :)

Liam ligger och sover, Han är verkligen världens sötaste kille !!


Kommentarer
Postat av: Nadja

Vad duktiga ni två är, jag orkar aldrig baka haha

2009-06-10 @ 19:21:08
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0