15:e Juni



Liam sitter och kikar i vagnen

Måndag

En dag med mycket promenader och mycket shoppande, Dageb började 07.30 då Liam vaknade och ville ha mat, sen bestämde jag mig för att vi inte skulle sova vidare utan för att gå en promenad, la undan en tröja igår till Liam som jag tänkte gå och köpa idag, så 09.30 började vi traska mot Tuna park,köpte tröjan,matade Liam och tog en sväng inne på coop där det i slutändan bara blev en dricka iallafall.
Sen blev det en rask promenad hem (Endast 10 min) Från tuna park till Stenby, där jag bara sprang upp i lägenheten och bytte på Liam sen bar det iväg till Willy´s med min mamma och mormor, för att storhandla, När vi kom hem så slängde jag i mig en liten pizza bit,matade Liam och sen en rask promenad till Tuna park igen, för att då träffa Maria och Melwin, Haha, Våran shopping asså, Helt sjukt, massa beslutsångest,penga slöseri,rea och likheter, men Mycket fina kläder fick vi med oss hem iallafall, Jag köpte två par jeans till Liam,ett par ljusa och ett par mörka,Sen en snygg skjorta och ett par shorts, Det kunde ha blitt massa mer men som tur var så valde jag tilslut bort lite, Kunde ju inte köpa allt, han har/får så mycket kläder så det både räcker och blir över, Hinner ju inte alltid använda allt så mycket som man vill bara för att man vill variera hela tiden :)
Blev en del timmar vi gick omkring där inne, riktigt trevligt hade vi.

Nu ska jag gå och borta tänder och sedan krypa ner under täcket,helt slut efter denna skojjiga dag :)
Imorgon så ska Liam vaccineras ,phuu stackarn,jag som ville ha med Fredde denna gång men han jobbar och det fanns ingen annan tid som passade oss heller.Men det ska nog gå bra,ska bli kul att se hur mycket han växt denna månad också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0