25:e Juni

En dag med mycket promenad. vi tog oss först till baby proffsen, där vi skulle kikapå en bilbarnstol, Men den såg inge vidare ut alls, Såg bara billig och tråkig ut, Haha, så det blev det ingen,Men vi fick hem ett parasoll till vagnen iallafall, Gräsligt ser det ut men Liam slipper ju solen iallafall, Måste tänka på det i fösta hand :) Kan se rätt gulligt ut på vissa vagnar men inte på våran inte,haha, Så det blev väldigt mycket skratt då vi satte på det där parasollet på vagnen.

Sen började vi promenera mot centrum, där vi kikade lite,Fredde hittade lite kläder och så fick Liam lite mat ninnan vi skulle börja traska mot tuna park, Där köpte jag en klänning, som jag ska prova här hemma och se sen om jag vill ha eller inte är inte helt säker ännu, men har 14 dagar på mig att bestämma och kika på andra också.
Sen när Fredde hämtat det han skulle på jobbet och vi kikat lite på bilbarnstolar där så började vi gå hem till Stenby igen, väldigt skönt med en lång promenad ute i värmen. 


  

Liam och jag hade det jätte mysigt idag när vi kom hem,Haha han började snutta på underläppen, haha, så jäkla söt, så låg han så jätte länge.



Han gillar även att mysa med råttan, svansen verkar vara godast :)

  

Nu börjar det närma sig läggdags för min del, ska bara plocka lite här hemma innan, för imorgon ska det komma en tjej och kika på lägenheten så då vill man ha det lite halv fräscht iallfall.
Jag la även Liam 20.45 som jag skrev igår och det gick väl hyffsat, Han skrek några minuter sen gnällde en stund när han väl insåg att jag inte skulle komma in,men sen låg han och sov 21.10 :)

Kommentarer
Postat av: Daniella

Hehe, neeee jag tror nog inte det är så bra för hälsan och kroppen när man stoppar i sig en massa skit :P Växer det, ät det. Växer det inte, ät det inte :P



Imorrn vill lill syrran till utegymet som ligger vid rothoffs parken :P sen vet jag inte, måste iaf sola om det är fint väder ;) Måste ju vara brun å fin (:

2009-06-25 @ 22:23:47
URL: http://www.metrobloggen.se/86an
Postat av: Anonym

svar: hahaha jag är sämst på att laga mat, som tur va så skulle dem vara i salladen

2009-06-25 @ 22:29:51
URL: http://minnahokka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0