30:e Juni

Underbara tisdag, dagen började med att Hanna och David kom hit, vi tog oss en promenad till Tuna park för att jag skulle lämna tillbaka en klänning, sen kom även Natalie och tvillingarna , Såå söta. Vi fick present av dem, fina byxor och en fin body :) Tack Tack !
Sen efter några timmar där så gick jag hem för att mata Liam innan det var dags för oss att åka till borsökna badet med Maria,John och Melwin , Jätte trevligt att sitta där, Melwin och John badade medans jag, Maria och vovven Saga satt på filten och bara snacka skit :) Det får vi göra om tycker jag, Kom precis hem här och då gick vi bara upp för att lämna vagnen sen gick vi ut igen och gungade lite, Liam tyckte att det var jätte skoj, fast han sitter ju inte speciellt bra i gungan änsålänge men det gick bra ändå.

Nu ska jag hoppa in i duschen sen ska jag laga pizza.

Liam gungar







Natalie´s sötnosar




Kommentarer
Postat av: Heidi

Fan va söt han var när han gunga (:

2009-07-01 @ 09:49:05
URL: http://www.metrobloggen.se/86an
Postat av: Sofia

Gud vilket sött kusinbarn jag har! :)

2009-07-02 @ 15:08:21
Postat av: Hanna ♥ Noah & Davids mamma ♥

Oj gungar han redan ;p Shiiit.. hihi.. Ses och hörs imorn :)

2009-07-02 @ 23:41:39
URL: http://ekstromhanna87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0