Fredag !

Igår var jag och syster på parken zoo i regnet, men vi hade hyffsat tur med vädret ändå, det duggade för det mesta men kom även en del korta skurar mellan varven, Men ett paraply gjorde att färden mellan djuren kunde fortsätta :)
Vi satte oss och fika vi flamingos och sen gav vi oss vidare mot karusellerna, vi ville ta lite lotter och så, Bestämde oss först för att dra i ett snöre , haha, vinst varje gång  ! Då fick vi två små söta nallar, så tog vi en lott i ståndet brevid, där vann vi en liten grej som man kikar i och allt bara snurrar , Haha,sen gick vi vidare till godis hjulet, där vi vann en påse Gott&Blandat, Shiit va glad man blev över den påsen, var så godis sugen efter en dag  på parken i regnet.
Sen gav vi oss vidare till chokladhjulet ,stod och kolla då ett gäng stod och skulle snurra hjulet, alla nummer utom två var upptagna men vi bestämde oss för att vänta så att vi kunde få de nummer vi hade bestämt oss för att ta innan ( 3,6,13,14) De innan oss vann en liten 100g chokladkaka då blev vi ännu mer sugna på att spela,Haha, men när vi väl stod där med alla nummer framför oss så kom jag på att det kanske var bättre att ta nummer längre ifrån varandra istället för brevid varann, Så vi stog och funderade på om vi skulle ta bort 13 eller 14 och byta ut mot 19. Tillslut så kom vi fram till att vi såklart skulle ha 13 bara för att alla säger att de är otursnummer, Alltid jag och vara tvärt emot ! Men så snurrade han igång hjulet och jag stod och hoppades på en grön lampa och nått av våra nummer, men så stannade allt upp i huvudet då jag såg att det var den röda lampan som lyste !! WOW ! Nu ska det fasiken bli nått av vårat nummer tänkte jag, och såklart blev det nummer 13, Han såg ganska chockad ut när han kom tillbaka och såg att den röda lampan lyste och vi stod där båda två tysta som möss med hakan i backen, Phuu ! VI VANN !!Jag som aldrig har turen att vinna. Tackar stort för alla choklad vi fick med oss hem, 2000gram. Jag som älskar choklad :)
En riktig tur dag hade vi.

 


Idag så var vi ute i Ärla och åt massa god mat, Jätte härligt väder,Solen var framme nästan hela tiden, helt underbart !
Blev dock till att åka hem tidigt, jag hade velat stanna längre men med tanke på att man inte har något körkort så var jag tvungen att åka hem då vi skulle få skjuts av morbror.Men det kommer fler tillfällen :)
Nu ska vi mummsa lite godis här, och kika på film.
Liam har äntligen somnat, eller jaa, nu var det väl ca 40 minuter sen men innan de så skrek han hur länge som helst, Som imorse, gick inte att få tyst på honom vad vi än gjorde, Och känner inte igen skriket heller så nått knas är de, funderade på om det kanske är tänder på gång eller något, annars var han väl bara en aning grinig idag, man har ju sånna dagar också. Hoppas att det är bättre imorgon bara med min lilla skrutt<3

Älsklingen


Kommentarer
Postat av: Hanna ♥ Noah & Davids mamma ♥

hahahaha det var inte dåligt med choklad... HAHAHA geeee miiiiig.... jag ÄLSKAR den där chokladen... ;p måste äta den nästa varje dag annars bli Hanna ett sur monster ;p

2009-06-22 @ 15:54:31
URL: http://ekstromhanna87.blogg.se/
Postat av: Heidi

De va inte lite choklad de där :P

2009-06-25 @ 09:25:32
URL: http://www.metrobloggen.se/86an

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0