Marknad

Idag blev det en dag med lite vila, vi åkte först ner på stan och träffade Lina, Sen åkte jag ,Liam och Lina till vilsta marknad och kikade lite, kom hem med 8 par strumpor till Liam ,2 par till mig, och sen ett hals smycke där de rista in Liam´s namn och ett hjärta :) Så nöjd så, Men funderar på om vi kanske ska ta en sväng där imorgon också, om vädret är okey, idag klarade vi oss från regnet ett bra tag, sen kom det lite dugg med inget som gjorde oss nått.

När vi kom hem så fick vi besök av Liam´s farmor och Peter,De tog väl mer hand om Liam medans vi lagade mat och åt, Fast det var väl antagligen för Liam som de kom hit också, haha. 

Nä nu är jag jätte trött så ska gå och borsta tänderna sedan krypa ner under täcket.


 

Kommentarer
Postat av: Denice- 20 år och mamma till Hampus

hallåååååå!!!!

jag såg dig igår på vilsta marknad =) du kollade på mig men jag tror inte riktigt du tänkte att det var jag ;P

Reagerade på att det var du när jag såg Liams skylt på vagnen!

2009-06-14 @ 18:20:48
URL: http://deniicen.blogg.se/
Postat av: Denice- mamma till Hampus

haha de lungt =)

jag ska dit över midsommar.... vad gör du då?

2009-06-14 @ 21:45:09
URL: http://deniicen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0