På väg. .

Skönt att Sara ringde för en stund sen, då fick jag veta att jag kunde gå och hämta ut mina piller på apoteket här på tuna park också, Trodde inte man kunde hämta ut där, så nu slipper jag gå ända ner på stan för att hämta ut det där.

Nu ska jag och min älskling börja traska, han somnade precis i sängen och det var kanske inte så lyckat, nu måste ja försöka klä på honom utan att väcka honom, annars somnar han väl säkert inte om. Brukar kunna vara så iallafall. Storm ute nu ju, hoppas att det inte är så kallt som det ser ut bara, inge vidare kul att gå då.



Kommentarer
Postat av: Åsa.

Hehe det är mysigt med mage, men jag vill gärna att den ska komma ut, just nu tycker jag bara att det är jobbigt och inga kläder kan man ha :P Men annars så är allt på topp, dagarna flyter på :) hur är allt själv?

2009-06-05 @ 14:40:29
URL: http://matttssons.blogg.se/
Postat av: Angelica-mamma till Liam <3

Åh sikken söt Liam du har :) Har oxå en Liam fast dock lite äldre :D Hoppas allt är bra :)

2009-06-05 @ 15:13:00
URL: http://kronanskvinna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0