Storm !

Shiiit vad det blåser ute, Träden här utanför gungar fram och tillbaka, snart går de väl av eller nått, Var inte kul att gå hem i det här vädret, Men ändå skönt att få vara ute lite, tog dock ett bra tag att gå dit då jag hade motvind hela vägen, as jobbigt ! Men fram till tun apark kom jag iallafall, gick och gjorde Fredde sällskap på MAX då han skulle äta där, Sen traska jag och Liam vidare till apoteket och sen hem igen, Nu har jag fått i mig lite mat,diskat och slängt i lite tvätt i maskinen, Vet inte om Liam´s mormor skulle komm ahit idag kanske ?! :) Skulle vara trevligt iallafall, Fast sen ska vi vara på tuna park igen klockan 17.00 då vi måste hitta presenter, då får man en till promenad, så skönt, fast hoppas att det inte är lika skit väder då, blir bara jobbigt att gå då.

Liam har sovit nu ett par timmar, han ligger fortfarande kvar i vagnen, petade nyss lite på honom men han ville inte vakna, han bara öppnade ögonen kikade argt och sen somnade om =P Haha, men jag vill ta av honom ena tröjan, blir varmt för honom där ju. Fast det var ganska lugnt än sålänge.

Funderar på om jag kansk esk ata och baka lite kakor innan det är dags att gå ut igen, Mjoo, det ska jag allt ta och göra !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0