Underbar dag. .

Åhh vilken underbar dag det har varit, började med massa mys på morgonen, vi bara tog det lugnt och busa lite innan det var dags att gå ut på promenad, träffade Sara och Alicia sen gick vi en promenad här i stenby, Var ute i nästan två timmar iallafall, det var jätte skönt, När Sara och Alicia hade gått hem så låg Liam och sov i vagnen så jag ville inte gå in med honom, så tog en promenad på 40 minuter till ungefär :)
Väl hemma blev det tvätta lite och en massa lek och mys, skönt att inte ha hela dagarna planerade, då finns det ingen stress och man tar bara dagen som den kommer, Jag passade på att baka lite tekakor samtidigt som jag lagade mat, Ville ha maten klar idag igen då älsklingen kom hem från jobbet, Och det fixade jag galant idag med.
Efter Maten så badade jag Liam sen tog jag ett långt varmt bad jag också, Med massa bubblor :) såå skönt att bara få ta det lugnt och inte tänka på något alls, Efter badet blev det lite kvälls fika med nybakat bröd och jätte gott te från Kobbs.



Lust & Fägring
Svart te med smak av passionsfrukt, mango, grädde och karamell.





Här är lite bilder från i helgen på min sötnos Liam :

Min lilla knubbis :)

 

En tröttis



Slöar hos pappa i soffan

 

Myser i sängen

  

Kommentarer
Postat av: Emilie-Mamma till Liam

nä det gjorde jag inte, jag fick foglossning redan i v.13 som blev värre senare, lite rygg problem också =)

gillade du det ?=)

2009-06-09 @ 01:01:56
URL: http://grese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0