Onsdag. .

En riktig inne dag har det varit idag, vädret har inte alls vart lockanden att gå ut i så jag stannade inne istället , bakade bullar, både vaniljbullar och kanelbullar fick det bli idag , Sen kom Robban "Koivu" och Sabine på fika, Mycket trevligt. Var ju som sagt två månader sen vi sa att vi skulle ses, men det har inte blivit av, Nu får vi ta det snart igen men inom en lite kortare period tycker jag.

Sen kom min kära far förbi, hjälpte oss att få bort en massa skit ur lägenheten, som alla kartonger från nya möblerna, några påsar med tidningar och lite andra små kartonger, Så nu har vi lite mer plats i stora garderoben igen.Vi åt lite nybakta bullar också såklart.

Liam är hel vild, han ligger ingte still en sekund här i soffan, Nu försöker han krypa också, men får inte riktigt grepp för fötterna att trycka ifrån sig, Det är nog inte långt kvar innan han tar sig fram iallafall, Nu snurrar han ju sig iallafall hela tiden genom att dra sig och trycka ifrån med händerna :) Bara skönt om det tar lite längre tid så att vi slipper jaga redan nu , haha.
 

  



Nä nu ska vi göra Liam klar för läggdags sen tänkte jag kanske ta mig ett bad när han väl somnat.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jo jag hittade den :D hihi tycker den är så fin och David gillar den massor ocså :) Jaaaa, Noah blev hur fin som helst... hihi min lilla älskling..

2009-06-10 @ 22:23:28
URL: http://ekstromhanna87.blogg.se/
Postat av: Denice

Jag har en fråga, du som är lite mer rutinerad än mig på bebis fronten, min lilla kille har bökat som fasiken senaste dagarna med maten..Han äter antingen hälften av vad han ska och sen blir han liksom mätt. finns ett inlägg där jag skriver lite mer om vad som sker vid matning, har du nå tips så ge mig!!!! Det har verkligen kommit helt plötsligt, för övrigt är han nöjd lugn och som vanligt...

2009-06-10 @ 23:02:27
URL: http://deniicen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0