Härligt väder & en duktig Liam

Liam var jätte duktig hos sköterskan då han skulle vägas,mätas och få vaccination,Nu vägde våran prins 7150gram och var 66cm lång :) Han ligger efter kurvan perfekt, så han får alltså allt vad han behöver genom bröstmjölken, Men jag ska fortsätta med lite smakportioner varje dag sen kanske han ska börja få ersättning ibland om man ska ut nånstans och jag inte känner för att sätta mig och amma, Ska fortsätta amma en stund till, speciellt på morgonen och på kvällarna sen på dagen om det är så att jag inte ska göra något speciellt,så kan han få ersättning då jag inte har haft tid/ork till att pump ur, Med tanke på att jag tycker att det känns ganska jobbigt att amma honom nu när han är så stor, plus att han inte riktigt får ro då det är folk eller mycket ljud omkring, han vill bara ligga och titta och lyssna då ,sen så tar det jätte lång tid att amma då, sen känner jag ganska mycket stress utav det,. Skönare att känna att jag kan mata honom var som helst utan att jag hela tiden måste ha närhet till amningsrum eller en bra stilla plats.

Härligt väder idag,vi har varit ute en hel del,Sara & Alicia följde med oss till bvc och efter vaccinationen så satte vi oss på gräset och åt mazariner, dock så blev det en väldigt kort stund för att vi tyckte det blev kallt att sitta stilla i skuggan

 

Liam sover så sött



Nu ska jag hoppa in i duschen sen ska byta sängkläder och diska tänkte jag innan jag ska sätta mig ner och ta det lugnt igen innan läggdags.

Kommentarer
Postat av: Hanna ♥ Noah & Davids mamma ♥

David vägde 6705 gram och var 65 cm lång när vi var där... Måste ses i nästa vecka lr veckan efter.. åker till Stockholm imorn.. Kram kram!!

2009-06-16 @ 23:24:54
URL: http://ekstromhanna87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0