Underbart !

Underbar dag !!
Vi tog en promenad till coop i värmen, skulle träffa Maria och Melwin som satt där och väntade på oss, jag var ju sen som vanligt,måste lära mig det där ! Sara kanske vill hjälpa mig om hur man gör =p Haha,Hon är alltid så duktig med att komma i tid :)

Sedan gav vi oss vidare till babyproffsen,där vi gick och kikade ett bra tag, dock så fick inte Maria hem det hon var ute efter, hoppas att det finns på sveaplan nu då :)  Jag fick med mig ett par jätte söta halkskydd till badkaret,små grodor, men satte några på kaklet brevid så att Liam kunde sitta och kika på dem istället .
Sen fixade de min vagn lite också, Jäkla skit som redan är så utsliten och gnisslar efter 5 månader, Men nu smörjde de sen osv, får se om vi får byta sen, skulle komma tillbaka med kvitto som jag inte hade med idag.

Vi tog en sväng förbi jysk också, där det bara var jäkligt rörigt och jobbigt,grejer överallt och man bara gick och snurra omkring där inne och klaga på hur de ställt allt överallt,men fick med mig två filtar hem iallafall.

När vi sedan kom tillbaka till Tuna park så åkte Maria hem och jag sprang in på MAX där Fredde satt och väntade, han hade beställd åt mig så det var bara att slå sig ner :) Sötnos !
Jag gick sen och matade Liam som var jätte hungrig,Kanske var mycket just för allt bajs han tryckt ur sig, Så skönt att han äntligen blev bra i magen iallafall.katrinplommon fungerade riktigt bra.

Det var så himla fint väder så jag kände inte alls för att gå in i denna tråkiga lägenhet, så jag stannade vid Stenby gård, la en filt på gräset,pysslade till med lite fika och leksaker, Sen satt/låg vi där och busade och bara hade det mysigt så att vi helt glömde bort tiden,19.30 så ringer Fredde ,jag som trodde att klockan var typ 18.00 ! Haha, så skönt hade vi det där i gräset.

Man kan aldrig få nog av bilder, Här är en massa på min underbara finaste <3

  

  

  

  

  

Efter vårat myspys ute i solen så gick vi hem och badade, första gången jag badar med Liam, och det var ju jätte mysigt. Det var absolut inte sista gången det inte, Han plaskade sådant och han verkade också gilla att bada tillsammans mycket mer än när han får bada själv, Det ända som är lite jobbigt är ju att han ska ha ljummet vatten och ja brukar annars vilja ha så det nästan ryker om det :) Men för hans skull så skulle jag kunna bada i is <3

Imorgon blir det ingen sovmorgon,så måste vi upp vid klockan 08.00, för syrran sk akomm ahit och sen ska vi traska till parken igen och ha det trevligt, hoppas på styrålade sol imorgon också, Sist var det inte så kul då det regnade, fast det kan bli jobbigt om det är för varmt också ioförsig.
Nu sk ajag kolla klart på filmen vi kikar på sen är det läggdags.
Natti !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0