10:e Mars

Oj vad tiden går fort, nu är våran lilla älskling redan två månader imorgon, idag var vi hos läkarn, hon tittade på hur Liam mådde och allt såg jätte bra ut precis som det ska :) Han vägde nu 5460gram och var 58cm lång.

Johanna och jag tog en promenad till fröslunda där vi träffa läkarn och sedan svängde vi förbi apoteket och ica ocks.

När vi kom hem så lagade vi makaroner och falukorv, Värsta middagen , haha, men gott var det.

Nu ska jag och älsklingen kolla på film, Liam ligger här och sprattlar brevid, han gillar att kolla på tv han också verkar det som, Släpper inte blicken när han väl har hittat tv:n =P



Söta magen :)


 

Kommentarer
Postat av: Nadja

Kan tänka mig hur fort tiden går, jag tycker hela graviditeten har gått jätte fort!

2009-03-11 @ 08:59:44
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/bebis

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0