12:e Mars

Mycket trevlig dag än så länge, Vi gick upp vid klokan 09.00 för en gångs skull, eller ah, Liam somna om ganska snart igen och sov tills klockan12.00 :)  Sedan bakade jag kakor och fixa lite här hemma innan Liam´s farmor kom hit, och efter ett tag till så kom hans farbror. Fikade och pratade som vanligt :)

Nu har de precis åkt och jag ska väl fixa lite med garderoben och sen ta en promenad till tuna park för att hoppas på att hitta några jäkla skor och kanske ett par byxor, då jag fortfarande inte kan ha alla mina jeans som jag hade innan graviditeten, skönt att jag inte går ner mer i vikt men ändå tråkigt att ja måste köpa nya byxor för att jag inte har några ja kan ha, alla går att dra upp precis ovanför knäna sen tar det stopp.


Kommentarer
Postat av: Sara

Ja visst har hon blivit stor :D Ja det var massa tråkigt att vi inte vann den, den är uppe 680 000:- nu, det blir ju alldeles för mycket ju. Men det kommer nog någon mer som du sa,

2009-03-13 @ 06:37:23
URL: http://saralovdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0