15:e Mars

Vi kom precis hem från min bror som firade sin 25 års dag idag, Vi gav honom en brödrost med plats för fyra skivor bröd som han sagt att han ville ha, Så där blev det smörgås tårta ,kladdkaka och dricka :) Jag var j tvungen att äta lite gott nu när brorsan ändå fyllde 25 =P får väl se hur Liam reagerar på det , Åt ju inte jätte mycket iallafall , men kunde inte hålla mig borta helt, inte ätit smörgås tårta på över ett år nu så det var jag värd :)

Idag fick Liam en massa nya fina kläder : Två pyamaser,tre bodys och två par strumpor av sin kära mor och far,Hittade inte några fin kläder till honom idag, ville ha skjorta eller nått annat fint tills vi ska på lilla Joels dop men vi har ju ett tag kvar på oss och leta.Hittade en jätte fin skjorta,kavaj,byxor och slips eller fluga som jag ville ha,får se om det får bli det :) Det såg så gulligt ut till en så liten, var i storlek 80 tror ja.

Sen fick han en jätte fin brun/vit stickad tröja av hans gammel mormor, och när vi kom till bror min så fick han en jätte fin ljusblå och vit body och byxor av han kära kusiner.

Nu ska jag hoppa in i duschen sedan blir det att mysa framför soffan, Ska baka lite scones idag igen tänkte jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0