16:e Mars

Samma sak idag igen då, Vaknade inte före klockan 11.00 idag heller, Blev sen frukost och lite mys med  Liam, nu är klockan redan halv 2 och jag måste ju snart börja med maten igen ?!  Annars kommer man ju efter helt idag också.
Fredde åkte iväg för att han skulle klippa sig , funderar på om jag bara ska gå och möta honom när han ska hem igen så jag får en liten promenad idag också, sen vet jag inte vad jag ska hitta på, kanske städa upp lite här hemma, men sen då? Jag hade ju hoppats på att det skulle bli lika bra väder idag men det ser inte ut som min önskan slår in tyvärr.

Nä nu ska jag ta och mata en hungrig liten Liam här sen ut på promenad

 

Kommentarer
Postat av: Nadja

De är så segt när de tar sån tid att "starta" upp, jag har precis borstat tänderna och tagit på mig kläder typ haha :D

2009-03-16 @ 14:07:51
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/bebis
Postat av: Nadja

tack för tipsen, de jag tänker mest på är under sommarhalvåret när man är ute med sina kompisar osv, sällan man har på sig långärmade knäppta saker.. har man ett vanligt linne då så måste man ju dra ner de och då visar man ju "hela härligheten", så de får bli sjal om inget annat som man får ha med sig hela tiden :D

2009-03-16 @ 23:04:32
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/bebis

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0