17:e Mars

Idag ska jag till tandläkarn, inget man vill men något som måste göras ibland för att kolla läget , Vilken tur vi verkar ha med vädret iallafall, förut så spöregna det men nu är solen framm och det ser jätte skönt ut, Jagska strax börja traska mot jobbet för att fylla i lite papper och sådär,Sen kanske ja ska promenera till sjukhuset för att möta upp min mor när hon slutar, får se vad klockan blir när jag är klar på jobbet först, Skulle vara skönt med en lång promenad för att möta henne och tillbaka men det får vi se om vi hinner, ska vara hos tandläkarn 16.10 så det kan bli tajt.

Ska börja fixa iordning lite här sen måste jag byta på Liam, han ligger här breve i soffan i sin nya pyamas som han fick för någon dag sen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0