1:a Mars

Två dagar har gått. . jag har inte suttit framför datorn något alls, Ganska skönt också faktiskt, Men jag har haft fullt upp, och när jag väl har haft tid för att bara ta de lugnt så har ja väl inte velat sätta mig framför datorn.
Igår så åkte vi och handla på willy´s när vi hade kommit upp ur sängen ,duschat och ätit, vi kom hem och plocka upp alla varor ,laga mat och sedan åkte vi iväg till Fredde´s pappa. Där blev vi bjudna på jätte god mat, Fläskfilegryta :)
Kom hem runt 20.00 och då hoppa jag in i duschen direkt, var inte på bästa humöret och så var det riktigt kallt, och då kan man ju stå i duschen nån timme, Helt UNDERBART ! Så kommer man ut sen och mår bättre än någonsin :P på med mjukis kläder, kolla på tv och mysa med älsklingarna en stund sen gick jag och la mig vid 23.00 .

Idag däremot har inte varit en lika rolig dag, Började med en jäkla massa spy attacker från Liam. Vet inte vad som hände, men hela morgonen kom det stora fontäner, har bara hänt en gång innan så man blir ju lite skraj när det sprutar ur både munnen och näsan, usch, Stackarn.  Men han verkade bli lite bättre så vi åkte ändå som planerat till västerås, Där vi var på  Nisse´s en sväng och sedan gick jag och Anna till sko punkten där vi hitta skor, jag fick två par och Anna ett par , Och jag som ville ha nya skor, Dock så var det inte alls sånna skor jag skulle ha, Jag ville / Behövde  ju gympadojjor men det blev det inte. Sedan åkte vi till Ikea och där hittar man ju alltid massa smått och gott. Vi köpte med oss lampa,bestick,skålar,nalle,skallror och lakan till Liam, sen ljus,blommor och några pinnar man ska ha som prydnad i vas=P  sen var det säker något mer men inget jag kommer på nu.
Liam låg och sov hela tiden, jag matade honom vid 17.00 och vis 18.00 när vi höll på att klä på oss så kom det en ny spy attack, massa i soffan och ännu mer på golvet, Vet inte vad det kan vara, Magsjuk? Hm, Han verkar ju ändå må så bra, Mamma pratade om att det kunde vara nått med magmunnen , kunde vara så hos barnen när de är så små. Det är så jobbigt att inte veta vad det är för då kan man inget göra heller.

När vi kom hem så verkade han må sådär, gnällde väldigt mycket,röd och rinnande ögon,jag tyckte att han var varm så vi kollade men han hade 37.7 så antar att det inte är någon fara, nu har han ätit igen och ligger här brevid och sover,Han verkade må lite bättre bättre när han vakna till en stund förut, och han är inte alls lika varm längre, Skönt för honom att han somnade om igen. Hoppas att han mår bättre imorgon min lilla älskling.

Sötnosen Lipar


Mor & son
<3


Kommentarer
Postat av: Nadja

Fina bilder på er, läskigt de där med spyattacker! Hoppas verkligen de släpper nu.



Svarade jag någongång på vilken BM jag har? Jag har iaf Mia Luokalla, super gullig BM..kunde inte fått en som passa oss bättre ;-)

2009-03-02 @ 08:37:52
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0