21:a Mars

Godmorgon !

Vaknade upp och känner mig pigg och glad för en gångs skull på morgonen , Solen skiner ! Underbart !
Tänkte slänga i mig lite havregrynsgröt sedan blir det kläder på och ut i fina vädret, Tänkte om jag kanske skulle ta en promenad ner på stan för att byta en skjorta jag köpt till Liam för någon dag sen och hämta en bok till Liam på biblioteket, Men fundrar på om det är öppet idag,Någon som vet ?

Sedan om man hinner så kanske det kan bli en sväng till Ärla idag, Det får vi helt enkelt se när vi är nere på stan vad klockan blir. Annars vet jag inte vad som händer som vanligt, Blir kanse till att färga håret,baka något och senare kanske glo på någon film.

Nu ska jag ta och fixa iordning här så att inte Liam hinner somna innan vi ska gå.









 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0