23:e Mars

Ny dag och nya tag ! Började morgonen med att mata Liam som vanligt, sedan blev det havregrynsgröt för min del, sedan sprang jag ner med lite tvätt i tvättstugan, som är klart om ca en timme, innan dess så ska jag hinna färga håret tänkte jag. Får vi se hur det resultatet blir denna gång då, tog en mörkare nyans än vad jag brukar ha, tycker den jag brukar ha blir ljus så fort. Nu hoppas jag bara på att det inte ser svart ut ! Dags att börja så att jag hinner innan jag måste springa ner till tvätten igen .
Sedan kommer resultatet ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

FUll rulle för dig idag hihi :D

2009-03-23 @ 14:50:30
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/bebis
Postat av: denice

vad skönt för dig!

jo jag har mått himla bra jag med peppar peppar bara nu i slutskedet som man blir helt slut av att bara gå ut i köket, somnar nästan jämt framför tvn och sen blir man ju sådär härligt andfådd och mjölksyra i benen, för att inte snacka om sömnproblemen om nätterna..



ja nu är det sjukt nära. längtar så förbannat!!!!

2009-03-23 @ 15:44:02
URL: http://deniicen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0