25:e Mars

Godmorgon


Liam har börjat blivit morgon pigg,annars när han ätit såhär tidigt så brukade han alltid somna om på direkten men nu vägrar han, han är pigg och glad så jag vill ju inte lägga honom då heller, Kanske det han börjar lära sig, att jag stannar uppe och busar lite med honom för att sedan somna om efter nån timme eller två igen.Han ligger här och äter på händerna som vanligt ,stoppar in de så långt att han håller på att kräkas flera gånger, Hm, Han borde lära sig snart tycker man ju men det verkar inte som om att han bryr sig,jag får gå och dra bort hans händer hela tiden men lika snabbt är de tillbaka varje gång,Bara man tittar på honom nu igen och säger något så skrattar han, haha, så söt ! Fick dock väldigt dåliga bilder med mobilen.

   

Jaha igår så blev det iallafall att beställa lite saker från babyshop,Varorna skulle komma inom 1-3 arbetsdagar , Helt kanon ju !

Nu ska jag gå och krypa ner i sängen igen och hoppas på att somna om ganska snart.

Kommentarer
Postat av: Sara

Vad du är vaken tidigt. :P

2009-03-25 @ 07:26:23
URL: http://saralovdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0