26:e Mars

Helt under bart väder ute idag igen, Man vill bara ut och promenera i det.
Men själv sitter jag inne och har precis kommit upp ur sängen, trött som tusan, men ska äta upp min gröt sedan ta en dusch så att man kanske vaknar till lite.Ska träffa Johanna lite senare men innan det så tänkte jag att jag ska hinnatvätta golven och ta och vika ihop den sista tvätt en som jag inte hann med igår.

Skulle ha träffat Natalie idag också men hon var förskyld, och jag som precis har kommit ifrån det vill inte bli sjuk igen, så vi får helt enkelt ta det nästa vecka istället :)

Liam verkar vara ganska trött idag också, han ligger fortfarande kvar i sängen och sover så gott.

Kommentarer
Postat av: Nadja

Visst är vädret underbart, man blir så mkt piggare! :D

2009-03-26 @ 10:33:39
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0